16 Ekim 2013 Çarşamba

Tükendim, tükendim. #1

Hello bitches, this is Ali Rıza calling.

Ali Rıza, Ali Rıza olalı böyle sikko bir başlık yazmadı arkadaşlar. Cidden bakın. Yani ben hayatımda bu kadar sikko bir başlık görmedim. Başkası olsam bu postu açıp okumam bile. Ama sen başkası değilsin ve bu postu okuyorsun değil mi? Seni yeeeğrim.

Biliyorum ki beni özlediniz. (Yalancıyı siksinler mi??????????) Şaka bir yana aldığım çoğu yorumdan post beklediğinizi anladım sevgili Esra Erol severler. Ama ben bu aralar Tükenmişlik Sendromu'na girdim. Aslına bakılırsa Meryem Uzerli vakaasından sonra yaklaşık 30 aydır falan her şeyde bu sendroma girdiğimi iddia ediyorum. Tabii kimse siklemiyor o ayrı mesele ama n'apalım yani?

Benden modayla ilgili bir post bekliyordunuz biliyorum ama NAH. Çünkü hem şu an çok ara bir dönemdeyiz hem de bu sıralar hakkında yazılabilecek tek konu olan Mercedes Benz Fashion Week Istanbul'a gidemedim. Neden mi? Sadece 28 saat devamsızlık hakkım var da ondan. HOLY SHIT. Bu yüzden ben de sizlere ne yedim, ne içtim, nereye sıçtım, kime... neyse böyle bir post yazayım dedim. Sıkı durun, ya da durmayın amk ne duruyonuz bok mu var?????




Değerli İzmirli okuyucularım tahmin edecektir. Ben Karşıyaka'da oturuyorum ve Ekonomi Üniversitesi'nde okuyorum. Tahmini olarak Karşıyaka-Balçova arası ise rahat bir buçuk saat eder bu da demek oluyor ki ben her gün en az üç saatimi yollarda harcıyorum ya. Tükenmişlik Sendromu'na kesin bu yüzden girdim oğlum ben. Okulum biraz daha yakın olsa tadından yenmeyecek valla. Onun dışında gerek eğitimi, gerek kalitesi, gerek içindeki insanları, gerek otu, gerek boku gerçekten okulumu çok seviyorum. Seneye bölümüme geçtiğimde daha da çok severim inşallah. Öğle tatillerinde 20şer lira bayılıp çük kadar makarna yediğim, bozuk turnikelerine her sabah söylendiğim, yavaş bankamatiklerine küfrettiğim, katıldığım hiçbir kulübün toplantısına gitmeyip acaba öldü mü bu çocuk izlenimi yarattığım okulumu seviyorum. Aklında üniversiteyle ilgili soru işareti olan liseliler de bu posttan istifade aşağıya yorum atabilir veya bana tweet atabilir.




Beni bir diğer bunalıma sürükleyen husus ise her gün yaptığım tonlarca ev ödevi. Bu ev ödevleri o kadar tatlış ki içerisinde Katy Perry'sinden Britney Spears'ına öğeler içeriyor. Yok işte dünya starının hayatı, yok işte bir klibin analizi gibi ev ödevlerimizin olduğu hazırlık sınıfında yakında bileklerimi dikine dikine kesicem. Kreşidir, anaokuludur saymazsak bu seneyle birlikte 13 senelik öğretim hayatımda yapmadığım kadar ev ödevini iki haftada yaptım. Çünkü insanın götü tutuşuyor. Açık ve net. Pre-Intermediate olarak başladığım hazırlık kurunda Advanced olmak ise en büyük arzum.


Devamında ise bu aralar en çok dinlediğim Türkçe Pop şarkılara geçiyoruz. Çünkü diğer feşın bılogırlar gibi abudik gubidik şarkılar dinleyemiyorum ufunet krizim geliyor. Açıyorum abi Kral Pop mis valla. Öyle veya böyle Atiye'nin Ya Habibi şarkısı çok hoşuma gitti. Altyapısındaki Hint ezgilerinden tut da bu kadar yalın sözlerle bir aşkı bu kadar güzel betimlemesine bayıldım. Annemin büyük bir Atiye fanı olduğu evimizde nonstop bu şarkı eşliğinde New Delhi semalarında akıyoruz.


Bir diğer sevdalım ise İrem Derici hazretleri. O Ses Türkiye'nin birincilerinden hiçbir yarrak olmadığı güzide pop sektöründe İrem Derici birinci olamasa bile hepsine ayarı çekti. Bir güzel göt etti arkadaşları ve biz de böyle bir hatunu kazandık. Gerek sesine gerek yorumuna gerek kendisine hayran olduğum bu hatunun üçüncü klibi Sevgi Olsun Taştan Olsun'la sizleri başbaşa bırakıyorum. 


Sevdalım Aynur Aydın'ın pörfekto şarkısı ve çılgınoski klibi Life Goes On'a değinmeden edemeyeceğim. Artık Ya Ya Ya kustuğum şu dönem bu şarkı tam bir ilaç gibi geldi. Böyle hafif hüzünlü hafif kıpır kıpır bir şarkı, güzel hikaye. "Life goes on, hani bize pompalamasyon????????"


Ve sizi son 10 yılın en büyük bombasıyla başbaşa bırakıyorum. Arkadaşlar tanıştırayım Cansever. Cansever'in kendini aştığı adeta çılgın attığı şarkısı ve klibi Hey Denysha bu aralar favorim. Şaka falan değil abi baya baya seviyorum. Üsküp/Şutka'lı Cansever ablamız tüm tarzını değiştirerek Amerikanvari bir klip çekmiş. Şarkı ise Avrupai. Kendi dilinde yani Çingenece söylediği şarkısı ise tam anlamıyla bir olay. İzleyin, dinleyin beni anlayacaksınız.


Bu arada İzmir'e kış geldi arkadaşlar. Ev botlarımızı çıkarıp evdede UGG giyen piremsesler gibi dolaşabiliriz.


 

Bir de sabahları böyle mesajlarla uyanıp geceleri böyle mesajlarla uyumak çok güzel yani. Söyleyeyim dedim. Siz mesajı aldınız. Darısı olmayanların başına.

Bu aralar siz n'aptınız beni yavru ponçitolarım?

2 yorum: