22 Ekim 2012 Pazartesi

Merry Bairams!


Sevgılılarım nasılsınız? 

 Hepinizi çok özledim cidden. Bu hafta yazımı biraz geç giriyorum biliyorum ama bildiğiniz gibi ben bir ÖSYS mağduruyum ve bir yandan da her gün testlerle her hafta denemelerle boğuşuyorum. Yani o kadar o kadar bunaldım ki çocuğumu kescem sevgili okur. Yeminlen bileklerimi dikine dikine kescem artık. Asvercem gendimi gari, bıktım gari. 

 Hazır en sevdiğim bayramlarımızdan biri olan Kurban Bayramı da yaklaşıyor. Allahım kavurma yiyerek ölmek istiyorum. Öylesine mutluyum. Baklava bahçelerinde koşmak, kadayıflar arasında yuvarlanmak istiyorum. Kısacası bayramı severim, yemekten ötürü.  Ha, bu bir bayram postu değil ama başlıktaki espri hoşuma gittiği için başlığı bayram konseptli yaptım. Fakat bu posttaki önerileri bayramda da gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Ama bu bir “geçiş” postudur lütfen dikkate alalım. 

 Tahminimce siz de şu bayram ziyaretlerini pek sevmeyenlerdensiniz ki açıkçası ben nefret ederim. Çünkü tanımadığın bir sürü insanla sırf bayram dolayısıyla muhattap olmak beni sıkıyor, bayıyor, kasıyor. Her sene bayram ziyaretlerinde evlerden birinde yaşıtım bir arkadaşa rastlarım. Ve bu gavat hep kumaş pantolon, gömlek konseptlidir. Size hemen bununla ilgili bir anımı anlatmak isterim. Bundan 3 sene önce Aydın’da bir tanıdıklarımıza gittik. İçeride de benim yaşlarımda bir gavat var. Ben gayet kot tişört gelmişim ulan herif daha 14 yaşında kumaş pantolon, gömlek, ceket giymiş. Ulan daha 14 yaşındasın hıyar neyi kasıyorsun bu kadar? Abi içeri bir girdim sanki pilavlı sohbete gelmiş gibi dedim sıçtık yani şimdi şeyi tuttuk. Dedim birazdan içeriden feyzli bir abi gelip hepimizi zikire falan davet edicek. Tabi çocuğu görünce her zaman usturuplu bir çocuk özlemi duyan babamın tansiyonu fırladı ve aramızda eve dönerken şöyle bir diyalog geçti. 

-Evladım, bak elalemin çocuğu ne güzel giyinmiş. Niye biraz usturuplu değilsin? Ne bu hal?
+Baba benim stileem farklığ yanee anlatabiliyom mu?
-Sıçiyim stiline ben senin.
+… 

 Biliyorum muhabbet çok uzadı ama bu bayramda dar kotun altına babet giyen ördek kızları ve yüzünde daha sivilceleri bitmeden takım elbiselere bürünen gençlerimizi görmek istemiyor bu yüzden lafı kısa keserek sizleri kombinlerimizi incelemeye davet ediyorum! 

  

Kot gömlek bana kalırsa geçiş döneminin en güzel parçası. Açık renk bir kot gömlekle kötü gidecek bir şey yoktur bence. Şu snickersa ise bayıldım. Fiyatı 227 lira şu an Adidas'ta.  

  

Gömlek giymeyi sevmeyenlere geniş çizgili tişörtleri öneriyorum. Üstüne bir hırka alın ama muhakkak. Pudra mavisi pantolon ve şu mavili kahveli mokasen ise harika!  

  

Siyahlı kombinleri her zaman sevmişimdir. Düz siyah tişört her erkeğe yakışır birader bunun başka kaçarı yok. Altına isteğe bağlı straight isteğe bağlı skinny jeans. Üstüne uyumlu bir hırka ve zıt renkte bir ayakkabıyla durumu kurtarıyoruz. Eğer ayakkabıyı da siyah seçersek İtalyan filmlerinde sevgilisinin öldürdüğü kocasının cenazesine giden Monica Bellucci gibi olabiliriz, o yüzden aman dikkat. 

  

Camel bu sene çok moda fakat zıt renklerle kullanılması şartıyla. Bence camele en çok yakışan zıtlardan biri lacivert. Şöyle bir swaet ile yeme de yanın da yat ulan!

Gelelim, model üzerinde göreceğimiz kombinlere. Bakınız insanlar geçiş dönemini nasıl geçiştiriyor? 



O ne biçim göz lan? Bu abininki gözse bizimki ne? Şu an konudan çok saptım ama yani sinirlendim. Böyle erkekleri toplayıp yakalım istiyorum. Soyları tükenesiceler! Ama abi stil konusunda da aşmış. Kutlarım! 

  

Öyle kot gömleğe böyle kombin adlı fotoğrafımızda ise hem sade hem şık olmayı öğreniyor ve kendimize buradan kıssadan hisse çıkarıyoruz beyler. Yalnız o saçlar nedir babacım öyle ya? 

 

Kız arkadaşlarımız çocukla ilgilenirken ben de kombinin başarısından övgüyle söz etmek istiyorum. Botla tişört nasıl kombinlenir, nasıl harikalar yaratılır diyenlere kapak gibi cevabım işte bu dallama. Takdir ediyorum seni sevgili dallama. 


Bu çantalara hastayım. Bir tane ben de aldım dayanamadım.Burada da bu senenin trendlerinden pantolon askısını sikerte sikerte kullanmayı öğreneceğiz sevgili okurlar. Adam aşmış hey yavrum benim. Aman siz de hemen özenip bir pantolon askısı almaya gitmeyin çünkü pantolon askısı bu adamı rezil de eder vezir de. 


Mesela bu arkadaşımız büyük ihtimalle okula böyle gitmiş. Biz ise okula nasıl gidiyoruz anlatmak bile istemiyorum. Ben de istiyorum okula böyle gitmek sevgili MEB. Ha onu geçtim adam bu seneni trendlerinden olan bez çantaları da gayet delikanlıca kombinlemiş. Helalsin kanka. 


Ve son olarak bayramda yediğiniz kavurmalar löp löp et olsun, pıt pıt yağ olsun bebeklerim.





2 yorum:

  1. seviyom seni şapşik

    YanıtlaSil
  2. Kizlar icin de arada kombin yapsana mesela neler moda onlardan bahsetsen tisikkirlir

    YanıtlaSil